مامانا شیراز آروم بود یان دیشب ؟

۶ پاسخ

اره خبری نبود

دیشب تا الان اره

اروم بود

آره هیچ خبری نبود

آروم بود سمت صنایع

چطوری میتونین تو انجمن پیام بذارین برا من بالا نمیاد

سوال های مرتبط

مامان آرمین. اروین مامان آرمین. اروین ۴ سالگی
مامان آرمین. اروین مامان آرمین. اروین ۴ سالگی