کلاس چی گلم؟
اگه واجب نیست فعلا نبری بهتری
نه ابدا
والا به ما که پیام دادن هم باشگاه هم کلاسا تا اخر اسفند کنسله
منظورتون بیرون رفتنه؟
بله میبرم
حتی برای کلاس
تو خونه به اندازه کافی هستن
و حتما زنگ میزنم ببینم کلاس برگزار میشه و میبرم.
ن نبر صبر کن تا اوضاع آروم بشه
عزیزم کلاس گفتار درمانی حتما ببر البته بستگی داره کدوم شهرید
نه به هیچ عنوان
نه.
با دکترش هماهنگ باش اگه بشه انلاین باهاش اوکی کن
نه لطفا نبرررر
نه ... جنگه عزیزم باید از خودمون محافظت کنیم ... سالم بمونیم بعدش روزمرگی هامون ادامه میدیم
نه بابا نبر ولش کن
همه کلاسا که کنسل شده
نه واجب نیست
نه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.