۱۱ پاسخ

عزیزم هنوز اونجایین؟چند روز اخیر بهتر نبوده؟

چرا اونجارو زدن اصلا؟

ای خدا بچه هم امکان داره گوشش گرفته باشه
میتونی بگی چقد فاصله داشتی؟؟

دیروز که اندیشه رو زد خیای نزدیک ما بود بدجوری بچه ها ترسیدن دیگه رضایت بیام شمال پیش مامانم همسرم تنها بمونه خیلی وحشتناکه درکت میکنم عزیزم🥺ولی وقتی میبینی زدن اون صدا میاد و خانه تو سالمه یعنی امنه نرو بیرون چون بیرون خیلی خطرناک تره برین تو حموم محکم ترین جا تو خانه حمومه عزیزم من دیوار صوتی که شکوندن قشنگ متوجه شدم دوتا بچه ها رو برداشتم دوییدم گوشه امن 😭😭😭😭

وای دیشب سمت ماهم وحشتناک بود

الان اوکی همه چی برق. و اب وصله؟

صباباتری محلس یاشرکتی چیزیه؟؟

صداش برای ما هم اومد ازترس نمیتونم بخوابم

صباباتری اسم محلشه؟؟چیه

نمیشه از تهران برید جایی تا اوضاع بهتر بشه

ای خدا خودت رحم کن .کدوم سمت هست ؟

سوال های مرتبط

مامان رادین👶 مامان رادین👶 ۲ سالگی