۴ پاسخ

ببخشیدمگه دیابتتون چنده آخه من هم گرفتم ولی ماه رمضانواقعاکمی زیاده روی کردم بیشترخرماخوردم

عزیزم رعایت کن شیرینی جات رو حذف کن
آب کم بخور
نوشابه و دلستر اصلآنخور
برنج و ماکارونی و نون کم بخور.
منم انسولین میزنم همش استرس آب دور جنین رو دارم🤕🥹

از دکترت بپرس

قندت مگه کنترل نیست؟ رعایت رژیم غذایی داشته باش خوب نیست زیاد شه اب دور جنین

سوال های مرتبط

مامان دلماه🌙دنیز 👧 مامان دلماه🌙دنیز 👧 ۴ ماهگی
مامان آریا مامان آریا ۴ ماهگی