ببخشیدمگه دیابتتون چنده آخه من هم گرفتم ولی ماه رمضانواقعاکمی زیاده روی کردم بیشترخرماخوردم
عزیزم رعایت کن شیرینی جات رو حذف کن
آب کم بخور
نوشابه و دلستر اصلآنخور
برنج و ماکارونی و نون کم بخور.
منم انسولین میزنم همش استرس آب دور جنین رو دارم🤕🥹
از دکترت بپرس
قندت مگه کنترل نیست؟ رعایت رژیم غذایی داشته باش خوب نیست زیاد شه اب دور جنین
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.