مامانا آب دور جنین ۱۵ خوبه یا خیلی زیاده البته من دیابت هم دارم

۳ پاسخ

من ۱۶ بود دیروز دکتر گفت خوبه

نه خوبه نرماله ازمنم 15بود دیابت هم دارم

عالیه بین ۱۰ تا ۱۸ نرمال
مال منم ۱۵ بود ۲۸ رفتم

سوال های مرتبط

مامان مهوا گلی🌱💞 مامان مهوا گلی🌱💞 ۳ ماهگی
مامان آرسام🥹💙 مامان آرسام🥹💙 ۱ ماهگی
مامان سادات مامان سادات هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان ساحل😍 مامان ساحل😍 روزهای ابتدایی تولد