۶ پاسخ

نوشته واسه سو تغذیه هاست ببین کد بزن اگع برنامه باز نمیشه

میگن دادن

نه برا ما واریز نکردن.کلا واریز کالابرگ این سری طبق دهک بندی نبود

آره برای ما واریز کرده بودن صبحی. 800 تومن اضاف بر اون 3 تومن.

ینی غیر اون ۱تومن. بازم واریز کردن؟

منم دیدمش تو کانال ولی چک کردم دیدم نیومده

سوال های مرتبط

مامان مارال مامان مارال ۲ سالگی