من از دوازده کم کم اومد
از هفته ۱۸ و ۱۹ بزرگ میشه تا جا رو برای حرکت جنین باز کنه
من ۸هفتم ولی شکمم خیلی تغیر کرده ب حدی که همه میگن دوقلوعه
خيييييلي زوده،از ٢٠ هفتگي به بعد كم كم خودت حس ميكني
من یهو از ۱۸ هفته بزرگ شد
من ۱۹ هفته ام تازه یه کوچولو بالا اومده جا داری هنوز😂
منم تا هفته 17تخت بود چون قبل بارداری شکم نداشتم الان زده بیرون 😂
من از هفته ۶ شکم درآوردم😃
من هفته ۲۲ هستم یه ذره معلومه کلا شکم هر کی با اون یکی خیلی متفاوته
میگم شما علایم چی دارین؟
یکم آش رشته یا فلافل بخور میفهمی شکم داشتن چیه🥴😂
برای من یهو از ۱۶_۱۷ هفته قلمبه زد بیرون😂 قبلش هیچی معلوم نبود
من از وقتی اقدام کردم شکمم بزرگ شد ولی میگفتن نفخه الانم ک حاملم نصبت به هفتم شکمم بزرگه 😂
از ۲۰هفته به بعد اونم کم
من یکم شکم زدم
وا هفته ۱۱ چ توقعی داری
از هیفده هیجده کم کم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.