مامانا کدو حلوایی رو چجوری میدید ب بچه هاتون

۷ پاسخ

تو سوپ میریزم

پنکیک کدوحلوایی هم خوبه صبحانه یا عصرانه

آب پز میکنم همون رو پوره میکنم با چند سی سی از شیرش بهش میدم، یا همون آب‌پز شده هرو میزارم جلوش خودش بخوره، یا توی سوپش میریزم

با پلو
ب تاپیک منم سر بزن💫

برنج
توپک کدو‌حلوایی

با آب میزارم میپزه میدم

با فرنی
داخل سوپش میزنم

سوال های مرتبط

مامان رونیا مامان رونیا ۱ سالگی