تو سوپ میریزم
پنکیک کدوحلوایی هم خوبه صبحانه یا عصرانه
آب پز میکنم همون رو پوره میکنم با چند سی سی از شیرش بهش میدم، یا همون آبپز شده هرو میزارم جلوش خودش بخوره، یا توی سوپش میریزم
با پلو
ب تاپیک منم سر بزن💫
برنج
توپک کدوحلوایی
با آب میزارم میپزه میدم
با فرنی
داخل سوپش میزنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.