خانونا کسی تو هفته های من بچش عرضی بوده؟

۷ پاسخ

من دیروز رفتم سونو گفت عرضیه از اولم عرضی بود هرچی سونو رفتم .ولی نمیدونم چرا گاهی حس میکنم بریچ شده

اره برا من یه ماهی میشه عرضیه

اره من عرضی بود چرخید سفالیک شد ولی الان فک کنم بازم چرخیده امروز باید برم سونو ان شاءالله که همون سفالیک باشه

من از ۲۲هفته بریچه دهنمو سرویس کرده با تکوناش
ماماهمراه گرفتم ورزش داده بچرخه

بچه منم از اول هر موقع سونو رفتم عرضی بود
البته من سز اجباری ام چه بچرخه چع نچرخه سزارینم
ولی احساس میکنم عرضی بهتره ب معده لگد نمیزنه‌ک اذیت شم

چجوری تشخیص میدیدن عرضیه

من این ی ماهه عرضیه خداکنه بچرخه سفالیک شه 🥲

سوال های مرتبط

مامان وانیل مامان وانیل روزهای ابتدایی تولد
مامان راحیل مامان راحیل هفته بیست‌وهشتم بارداری