من نمیرم برای این مدل موش!؟🥹♥️






بارداری
کولیک
رفلاکس

تصویر
۹ پاسخ

من فقط بلدم همینجوری ببندم دیگه نمیدونم باید چجوری درست کنم موهاشو😀

ای خدا دختر من موهاش فره اینجور که میبندم مدل موج دریا میشه 🥹
الهی خدا حفظش کنه دختر قشنگت رو🥰

ایخدااا من که ملدمممم😖🥹

خوش به حال شما دختر دارها😍 خدا حفظ کنه براتون

😍😍😍

ای جانم منم عاشق بستن موهای دخترمم😍

رنگ موهاش😍

اوخی قشنگ خانوم 😍

ای جونم
دختر من مو ندارع

سوال های مرتبط

مامان ꜱʜᴀʜᴀɴ مامان ꜱʜᴀʜᴀɴ ۱ سالگی