انقباض خیلی دارم نشونه چیزی هس؟

۶ پاسخ

هر وقت منظم شد برو وگرنه هی میگن برو وبیا

از کجا میدونی انقباض داری ؟

انقباض چجوریه

هر وقت منظم شد برو بیمارستان دیگه نتونستی تحمل کنی

منم مخصوصا شبا

نشونه زايمان ديگه !

سوال های مرتبط

مامان آرادوآنیسا مامان آرادوآنیسا ۸ ماهگی
مامان ابریشم خانوم مامان ابریشم خانوم روزهای ابتدایی تولد
مامان 😇مهناکوچولو😇 مامان 😇مهناکوچولو😇 ۲ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وهفتم بارداری