عزیزم بمون هفته ی بعد برو من ۱۴ هفته ۵ روز رفتم نشون داد شکمی
باید جای معتبر و خوب با دستگاهای بهتر بری
نه من چهارده هفته سونو واژینال طول سرویکسمو چک کردم
نه خطر نداره.زیاد نمیبره داخل که.درد نداره فقط یکم خنکه آدم یخ میکنه
نه عزیزم خطرداشت که آنجام نمیدادن من شنبه انجام دادم سونی واژینال ۲۰هفته بودم
نه بابا من سر دخترم همیشه سونو داخلی انجام میدادن
برا چی داخلی میخای بدی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.