سنو داخلی تو هفته من خطر نداره؟
میترسم بگیرم
داخلی جنسیت میگه

۶ پاسخ

عزیزم بمون هفته ی بعد برو من ۱۴ هفته ۵ روز رفتم نشون داد شکمی
باید جای معتبر و خوب با دستگاهای بهتر بری

نه من چهارده هفته سونو واژینال طول سرویکسمو چک کردم

نه خطر نداره.زیاد نمیبره داخل که.درد نداره فقط یکم خنکه آدم یخ میکنه

نه عزیزم خطرداشت که آنجام نمیدادن من شنبه انجام دادم سونی واژینال ۲۰هفته بودم

نه بابا من سر دخترم همیشه سونو داخلی انجام میدادن

برا چی داخلی میخای بدی

سوال های مرتبط

مامان عایشه گلی مامان عایشه گلی هفته سی‌ویکم بارداری
مامان بچه مامان بچه هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان بچه مامان بچه هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان بچه مامان بچه هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان فندق کوچولو🌰🍼 مامان فندق کوچولو🌰🍼 هفته سی‌وسوم بارداری