طول سرویکس میگه داخلی انجام میشه ضرر نداره.؟

۴ پاسخ

نه من داخلی دادم فقط باید شل بگیری خودتو

الان اومدم سونو دکترم نگفت خودم میخام اندازه بگیره ....به نظرتون سونو داخلی ضرری نداره

منم داخلی دادم حتی برای تشکیل قلب هم سنو داخلی دادم مشکلی نداره

اگر کم باشه ممکن دکتر بگه سنو واژینال بده من دادم مشکلی نداره

سوال های مرتبط

مامان عایشه گلی مامان عایشه گلی هفته سی‌ویکم بارداری
مامان اولی مامان اولی هفته سی‌وچهارم بارداری