نه من داخلی دادم فقط باید شل بگیری خودتو
الان اومدم سونو دکترم نگفت خودم میخام اندازه بگیره ....به نظرتون سونو داخلی ضرری نداره
منم داخلی دادم حتی برای تشکیل قلب هم سنو داخلی دادم مشکلی نداره
اگر کم باشه ممکن دکتر بگه سنو واژینال بده من دادم مشکلی نداره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.