۵ پاسخ

بعدی دکتره اینه انلاین ویزیت نمیکنه من موندم چکارکنم منشی گفت درد داشتی برو بیمارستان گفتم سزارینم ن نامه دارم ن میدونم کی برم طبیعی نیستم ک

بخیه هاتو کشیدی روز ۱۰ باید بکشی

اگ شیرداری اصلاشیرخشک نده من کمکی میدم

نه نده

نده عزیزم چند روز دیگ شیر خودتو نمیخوره اینطوری

سوال های مرتبط