واکسن ۴ ماهگی شرف داشت ب دو ماهگی😀

۹ پاسخ

اره والا

شش ماهگی از چهار ماهگی ام راحت تره

پسر من سر دوماهکی خیلی اذیت شد

ینی واقعا از سه ماهگی بهتر بود؟؟؟

اره خداییش. منم. دیروز زدم. اصلا انگار نه انگار

واسه دختر منم سبک بود وایی وایی امان از واکسن دوماهگی

منم تا یه ساعت دیگه میخوام ببرنش بزنه😢

ارع پسر منم

خداروشکر برای پسرم هردوتاش شبیه هم و سبک گذشت

سوال های مرتبط

مامان هوگر🐣💙 مامان هوگر🐣💙 ۸ ماهگی
مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۱۶ ماهگی
مامان ریزه میزه مامان ریزه میزه ۵ ماهگی
مامان آریل💙🌸💙 مامان آریل💙🌸💙 ۹ ماهگی