مال ما بد بود
دوماهگیو نفهمید اصن
مونده دیگه بعضیا دوماهگی بدتره
دو ماهگب خیلی سخت بود لعنتی
خداروشکر پسر من اصلا ۴ ماهگی اذیت نشد
با اینکه پاهاشو مدام تکون میداد
برای دختر من عین همدیگه بود واکسنا
نه بهتره
واسه ما كه خيلى راحت بود
منم شنیدم برا همین میخام فردا بزنم استرس دارم
نه عزیزم دروغه منکه برای دوماهگی خیلی اذیت شدم میخواستم عوضش کنم فقط جیغ میزد طولانی تب میکرد خیلی بد بود ولی ۴ ماهگی از بهداشت که اومدم روی دو پاش کمپرس سرد گذاشتم خودشم گذاشتم تو کریر که کمتر تکون بده پاهاشو اصلا نبستم پاهاشو چند هرچند کم هم پاهاشو تکون بده باعث جذب سریعتر میشه
واسه دختر من خیلی اسونتر بود
برا دختر من سخت تر بود
دختر من اصلا اذیت نشد
نه.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.