۱۰ پاسخ

من پسرم بردم بیمارستان نمازی(دکتر اژ) انجام داد با نیمه بیهوشی رایگان عالی بود خیلی راضی بودم اصلا اذیت نشد
و ب روش لیزری هم بود

با داروهاش شد ۳ میلیون

منم شخصی بردم پسرمو 3تومن شد باحلقه ولی تقریبا بیهوش بود خاب عمیق هیچی نفهمید تا دوروز گیج بود

من بردم مطب دو و پونصد

پیش متخصص اورولوژی ۲و۷۵۰

تقریبا دوماه پیش ۲ میلیون به روش حلقه

بعضي شخصيا بي هوش اينا ميكنن حدود٦،٧تومنم در مياد😅😅

من بیمارستان دولتی ختنه کردم با بیمه تامین اجتماعی بیمارستان ۲۵۰ گرفت ولی پماداش ۷۰۰ شدن

اره من ديروز بردم درمانگاه دولتي٦٠٠تومن شد همواه داروهاش شخصي٤،٥تومنه

همون ده روزگیش بردم ختنه

سوال های مرتبط

مامان سامیار طاهری مامان سامیار طاهری ۱۶ ماهگی