من میدونم پراپراتول برای تپش قلبه
بالایی رو موقه خواب شبا بخور
میخوابونه
من میخورم
پایینی میدونم برای تپش قلب هست و خوبه
ده سال پیش استرس شدید برای گرفتن گواهینامه داشتم
خوردم رفتم امتحان دادم قبول شدم
ادم رو ریلکس تر میکنه
بالایی رو نمیدونم
پروکساید قرص ضعیفیه فعلا خوبه بخوری
من گاهی وقتا پوکساید میخورم قرص خوبیه
قرص خیلی خوبیه و عارضه نداره بخور عالیه ولی در کل خودتو به ارامبخش عادت نده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.