من مصرف کردم فایده نداشت. همه کاری کردم ولی آخرش بچم شیرخشکی شد
میگن شیررو زیادمیکنه ولی گرونه هشنصدتومنه من نتونستم بخرم.ی قرص پاکستانی گرفتم پنجاه هزار😁اونم بدکنیست
اره منم دارم میخورم خیلی خوبه
لاکتاوله دیگ اصن معروفه
برای من خوب بود البته من شیرم از اول زیاد بود ولی کم شد بهو ، لیدی میل هم خوب بود برام
سلام بله من روزی دوبار دکتر برام نوشته میخورم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.