کسی ازاین قرص برای شیر دهی مصرف کرده خوبه??
شیرم کمه

تصویر
۶ پاسخ

من مصرف کردم فایده نداشت. همه کاری کردم ولی آخرش بچم شیرخشکی شد

میگن شیررو زیادمیکنه ولی گرونه هشنصدتومنه من نتونستم بخرم.ی قرص پاکستانی گرفتم پنجاه هزار😁اونم بدک‌نیست

اره منم دارم میخورم خیلی خوبه

لاکتاوله دیگ اصن معروفه

برای من خوب بود البته من شیرم از اول زیاد بود ولی کم شد بهو ، لیدی میل هم خوب بود برام

سلام بله من روزی دوبار دکتر برام نوشته میخورم

سوال های مرتبط