منم ۸ ام ای یو ای هستم عزیزم چندتا فولی داشتی روز ای یو ای و اسپرم شوهرت چطور بود.بعد رابطه شکمت درد میکیره؟
ان شاءالله از علائم بارداری هست عزیزم
نا امید نشو عزیزم ، خدا ارحم اراحمینه انشاءالله ک باردار بشی این ماه عزیزم 🤲🏼❤️
من iui کردم و از روز ۹ iui تا ۱۳ ام کمردرد قسمت پایین کمر نزدیک به باسن داشتم طوری که چه خوابیده چه نشسته همش درد داشتم و تست هم مثبت شد
انشالا شما هم مثبت بشی 😍❤️
گلم پریودی های قبلی هم کمر درد داشتی یا اولین باره؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.