۵ پاسخ

منم ۸ ام ای یو ای هستم عزیزم چندتا فولی داشتی روز ای یو ای و اسپرم شوهرت چطور بود.بعد رابطه شکمت درد میکیره؟

ان شاءالله از علائم بارداری هست عزیزم

نا امید نشو عزیزم ، خدا ارحم اراحمینه ان‌شاءالله ک باردار بشی این ماه عزیزم ⁦🤲🏼⁩⁦❤️⁩

من iui کردم و از روز ۹ iui تا ۱۳ ام کمردرد قسمت پایین کمر نزدیک به باسن داشتم طوری که چه خوابیده چه نشسته همش درد داشتم و تست هم مثبت شد
انشالا شما هم مثبت بشی 😍❤️

گلم پریودی های قبلی هم کمر درد داشتی یا اولین باره؟

سوال های مرتبط