۷ پاسخ

سیدم کلراید عالیه برای من ک جواب داد

من با اسپری خیلی راحت بود

استفاده اسپری راحت تره

اسپری

خوبن ولی اگه قطع نمیشه خیلی وفته شستشو بده خیلی بهتره

دوتاش یکیه
فقط یه دونش قطره اس یه دونه اسپری
ببین با کدوم بچه ات راحت تره

فرق ندارن هردو سدیم کلراید یکی قطرس یکی اسپری

سوال های مرتبط

مامان دخترگلی مامان دخترگلی ۱۷ ماهگی
مامان دُخمَلِ نازَم💕 مامان دُخمَلِ نازَم💕 ۱۱ ماهگی
مامان مهراد مامان مهراد ۱۵ ماهگی