بعد از Nt ریداکت میکنن، یعنی همون ۱۲ هفته فوقش دیگه ۱۳ هفته
به من گفت تا ۱۸هفته گی باید انجام بدم با سوزن امینو سنتز مواد به جنین میزنن بعد خود جنین جذب میشه خوریزی هم نمیکنی
برای چندقلوها انجام میشه ک احتمال زایمان زودرس رو کمتر کنه.همون اوایل هم باید انجام بسه فک کنم نهایت تا ۸هفته اینا
فک کنم تو همون هفته های پایین انجام میدن
بعد تشکیل قلب
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.