بچه ها ریداکت جنین چی جوریه
تا کی میشه انجام داد؟؟

۴ پاسخ

بعد از Nt ریداکت میکنن، یعنی همون ۱۲ هفته فوقش دیگه ۱۳ هفته

به من گفت تا ۱۸هفته گی باید انجام بدم با سوزن امینو سنتز مواد به جنین میزنن بعد خود جنین جذب میشه خوریزی هم نمیکنی

برای چندقلوها انجام میشه ک احتمال زایمان زودرس رو کمتر کنه.همون اوایل هم باید انجام بسه فک کنم نهایت تا ۸هفته اینا

فک کنم تو همون هفته های پایین انجام میدن
بعد تشکیل قلب

سوال های مرتبط

مامان آنیسا 🩷 مامان آنیسا 🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان دخملی🎀💓 مامان دخملی🎀💓 هفته بیست‌وهشتم بارداری