۳ پاسخ

خیر شما حتی از سن قانونی هم گذشته برای ریداکت خیلی قبل تر حداقل 16هفته

تو این سن بارداری فکر نکنم ریداکت کنن
عزیزم اگه بخاطر رفتار همسرت میخوای اینکارو کنی مطمعن باش بعدا خیلی پشیمون میشی
دوتا بچه های اول من دخترن همسرم اولش که فهمید دختره یکم ناراحت شد ولی الان جوووونش درمیره برای دخترا روزی هزاربار بوسشون میگنه،
قبل از اینکه تصمیمی بگیری ببین بعدا پشیمون نمیشی،ببین بعدا عذاب وجدان نمیگیری بعدا انجام بده

فک کنم قبل ۱۸هفته انجام میشه

سوال های مرتبط

مامان کنجد مامان کنجد هفته سی‌وسوم بارداری
مامان قلقلیها😍 مامان قلقلیها😍 هفته بیستم بارداری
مامان قلقلیها😍 مامان قلقلیها😍 هفته بیستم بارداری
مامان توراهي مامان توراهي ۴ ماهگی
مامان پناه🥰🤰 مامان پناه🥰🤰 ۲ ماهگی