سلام خانما خرما بخورم خوبه

۴ پاسخ

من روزی دوتا شایذ بخورم

برای وزن دهی خیلی خوب قند نداری تا 5تا مجاز بخور

روزی یکی دوتا مورد نداره
ولی دکتر من گفت چون وزنت بالاس نخور

اره من هر روز با شیر میخورم فقط ماه آخر نباید خورد که بچه زردی نگیره

سوال های مرتبط

مامان هیراد🤍 مامان هیراد🤍 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان :کــارن 🧸💙: مامان :کــارن 🧸💙: ۳ ماهگی
مامان نیهان مامان نیهان هفته سی‌وهشتم بارداری