۴ پاسخ

ایورامی بیشتر برا سرفه هست

یدونم کرم اکالیپتوس هس براسرماخوردگی کودک ک ب سینش میزنن اونم خوبه

پلارژین و پاراکید
بینیشم اسپری سدیم کلراید ۰/۶۵بزن
بینیش کیپ نشه تبش میاد پایین

من برا پسرم پلارژین و آیورامی دادم خیلی خوب بود

پاراکید و پلارژین

سوال های مرتبط