کیا ۵ هفته و ۲ روز هستن ؟

۵ پاسخ

من علائمم همش میره میاد یعنی طبیعی؟

من ۵ هفته هستم

من 🙃

من عزیزم طبق سنو پنج هفته و یک روزم و طبق پریودی شش هفته و یک روز

درخواست بده گلم

سوال های مرتبط

مامان آیناز و سلین مامان آیناز و سلین ۳ ماهگی
مامان نخود فرنگی 🫛🩵 مامان نخود فرنگی 🫛🩵 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان آوینا🤍🕊 مامان آوینا🤍🕊 هفته سی‌وسوم بارداری