۶ پاسخ

😐😐😐😐😑😑😑

بخور مشکلی نداره فقط پاستوریزه باشه

آره پاستوریزه بخور حتما

اره شیر که مشکلی نداره

اصلن اینکه چند روزته هم حساب نکن

انقد ب این چیزا فکر نکن محل نده

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان آیناز و سلین مامان آیناز و سلین ۳ ماهگی
مامان نخود فرنگی 🫛🩵 مامان نخود فرنگی 🫛🩵 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان مامانی  منتظترم مامان مامانی منتظترم هفته سیزدهم بارداری