چرا تا پیکای من نمیاد من ک چیزبدی ننوشتم

تصویر
۵ پاسخ

مال منم اینجوری میشه

بعضی کلمه ها که مربوط به فرزندپروریه نباشه تاپیک میره دور همی
که بخش دور همی هم الان بسته ست
هر تاپیکی گذاشتی کلمه هایی مثل بچه ، پوشک ، واکسن ، شیر خشک ، سرما خوردگی ، بی قراری ، کولیک و... اینا بنویس که بره فرزندپروری

ته تاپیکات بنویس شیرخشک پوشک و این چیزا

مال منم همینجوری میشه

میفرستی فرزند پروری ؟
باید هشتگ بزنی

سوال های مرتبط

مامان اریا🧿🥺 مامان اریا🧿🥺 ۱۳ ماهگی
مامان hamin مامان hamin ۱۴ ماهگی