من امروز این طور ساده گرفتم تا ببرمش اتلیه چنروز دیگ
من همه ماهگرداشو بردم اتلیه نه ماهگیش یلدا بود
این عکس ۹ ماهگیش ۱۰ماهگیش هم با عروسک عکس گرفتم اونم خوبه
من اینجوری گرفتم
زیاد جالب نشده چیزی دگه ای به ذهنم نمیرسید با بامیه درس کردم😂
برا پسرم این ماه بخاطر جنگ کیک درست نکردم
با عروسکاش عکس گرفتم بعد با برنامه ۹ ماهگیشو روش ثبت کنم
کیک و شمع 9
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.