۷ پاسخ

من امروز این طور ساده گرفتم تا ببرمش اتلیه چن‌روز دیگ

تصویر

من همه ماهگرداشو بردم اتلیه نه ماهگیش یلدا بود

این عکس ۹ ماهگیش ۱۰ماهگیش هم با عروسک عکس گرفتم اونم خوبه

تصویر

من اینجوری گرفتم

تصویر

زیاد جالب نشده چیزی دگه ای به ذهنم نمی‌رسید با بامیه درس کردم😂

تصویر

برا پسرم این ماه بخاطر جنگ کیک درست نکردم
با عروسکاش عکس گرفتم بعد با برنامه ۹ ماهگیشو روش ثبت کنم

کیک و شمع 9

سوال های مرتبط

مامان حلماورستا💕 مامان حلماورستا💕 ۱۷ ماهگی
مامان مامان دوقلو ها مامان مامان دوقلو ها ۱۶ ماهگی
مامان آیسان⁦💗 مامان آیسان⁦💗 ۱ سالگی
مامان Ashkim👪 💙 مامان Ashkim👪 💙 ۹ ماهگی
مامان قندو عسل 💫🤍 مامان قندو عسل 💫🤍 ۱ سالگی
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا ۱ سالگی
مامان کارِن🧿👼 مامان کارِن🧿👼 ۱۲ ماهگی