۴ پاسخ

ی خورده ژل ب لثش بزن.. دختر منم همینه خیلی بهونه گیر شده داره دندون درمیاره

عزیزم دارو جدید بهش دادی؟؟؟

ژل تسکین لثه ی باریج رو امتحان کردی ؟

خب از دندونشه دیگه بچه گناه داره نمیدونی ک داره که دردی میکشه

سوال های مرتبط