۵ پاسخ

برا من از ابتدا سفالیک بوده کلا
ولی کلا میگن تا اخرش بچه هزار تا چرخ میزنه

معمولا سفالیک دیگه نمیچرخه ولی خب احتمال چرخش تا ۳۵-۳۶هست یعنی وضعیت نهایی نینی اون موقع مشخص میشه

برای منم از اول سفالیک بوده تاالانم ک چیزی نمونده تا زایمانم سفالیک هست

میگن سفالیک نمیچرخهههه
من دعا میکنم بچرخهههه🥺

میچرخه

سوال های مرتبط

مامان Arkan👶🏻 مامان Arkan👶🏻 هفته سی‌وپنجم بارداری