برا من از ابتدا سفالیک بوده کلا
ولی کلا میگن تا اخرش بچه هزار تا چرخ میزنه
معمولا سفالیک دیگه نمیچرخه ولی خب احتمال چرخش تا ۳۵-۳۶هست یعنی وضعیت نهایی نینی اون موقع مشخص میشه
برای منم از اول سفالیک بوده تاالانم ک چیزی نمونده تا زایمانم سفالیک هست
میگن سفالیک نمیچرخهههه
من دعا میکنم بچرخهههه🥺
میچرخه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.