بهترین طعم سرلاک که بچها دوست دارم چیه؟

۴ پاسخ

موز وخرما

من سرلاك نميدم چون نگهدارنده براى رفلاكس خوب نيست ترجيح ميدم از پوره هاى طبيعى استفاده كنم

من گندم سیب گرقتم ک هم چاق کننده اس هم یه خورده شیرین، موز خرما خیلی شیرینه ولی چاق کننده نی

موز و خرما

سوال های مرتبط

مامان رستا مامان رستا ۱۰ ماهگی
مامان هانا خانوم مامان هانا خانوم ۱۶ ماهگی
مامان فندق


فندق مامان فندق فندق ۷ ماهگی
مامان موچی🐣 مامان موچی🐣 ۷ ماهگی