من سر بارداری احمد مسموم شدم دفع پروتئین و فشار بالای بالا بود بعلاوه خودمم مسموم شده بودم گلاب به روت اسهال و استفراغ همون روز دکتر ختم بارداری داد بچم 33هفته بدنیا اومد
من داشتم فشار بالا
دفع پرتئین
یعنی بدن دیگه بع بچه نمیتونه تغذیه برسونه چون بدن مادر داره همه ویتامین ها و پروتیین ها رو دفع میکنه
من دو روز بعد فهمیدنش زایمان کردم
پره اکلامپسی یا مسمومیت بارداری تو هفته های بالا تقریبا رخ میده(من خودم ۴۰ هفته پره اکلامپسی شدم)کسایی که فشار بارداری دارن یهو فشارشون میره بالا همراه با ورم زیاد ممکنه پروتئین دفع کنن ممکنه هم نه حالت تهوع سردرد و سرگیجه تاری دید ممکنه داشته باشن(من خودم بدون هیچ علائمی فشارم رفته بود روی ۲۳)فقط ورم داشتم با فشار بالا
من مسمومیت بارداری گرفتم و ختم بارداری دادن فشار بالا و سر درد
ورم زیاد به خاطر دفع پروتیین
خیلی بد بود
احتمال فشار خون بالا از هفت بیست به بعد
دفع پروتئین و فشار بالا میشه مسمومیت بارداری و معمولا خاتمه میدن بارداری و
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.