کسی میدونه این یعنی چی پوشک رفلاکس نی نی جیش

تصویر
۴ پاسخ

برای وام فرزنداوریه برو بانک بپرس
فکر کنم میگه میتونی غیر حضوری برای وامت اقدام کنی

یه سایت اعتبار سنجی دارن اونجا میاره که رتبه اعتباری شما چنده
اگه چک برگشتی و قسط عقب افتاده نداری جز رتبهaیاbمحسوب میشی

من گرفتم
۵۰-۶۰ تومن میدی اعتبار سنجی میکنن اگه خوش حساب باشی و چک برگشتی و وام عقب افتاده نداشته باشی رتبه A,B میدن با همون گوشی ثبت میکنی درخواست وام رو درجا برات میریزن
لازم نیست بری بانک و ضامن اینا ببری

فک کنم میگه ینی اگ‌تاالان خوش حساب بودین توپرداخت وام واینا

سوال های مرتبط