۶ پاسخ

وعده ی اصلیشو بخوره جای شکرش باقیه😕چه برسه به میان وعده

موز و خرما

میوه اکثرا وقتا بهش میدم

تصویر

گیلاس

فرنی موز و معجزیجات

فعلا خوابه بیدار بشه باید نهار بخوره 😂 آخه تا 1 ظهر خواب بود 1ونیم صبونه خورده

سوال های مرتبط

مامان دلاریس🧚‍♀️ مامان دلاریس🧚‍♀️ ۱ سالگی
مامان 💙آرسام💙 مامان 💙آرسام💙 ۱ سالگی
مامان حسین کوچولو😘❤️ مامان حسین کوچولو😘❤️ ۱۵ ماهگی