۵ پاسخ

اگه کرجی بخاطر الودگیه احتمالا
فعلا شیرگرم با نشاسته بده
دمنوش عناب بده
سیب قرمز دونه‌هاشو بگیر با پوست قاچ کن بذار بپزه یه کوچولو چوب دارچین بنداز بعد پخت پوستشو بگیر له کن تو یکم ابش و یه ذره عسل بزن بده بخوره

منم همین علایم بچم داشت دکتربهش اسپری موماتازون،سدیم کلراید داد،پلارژن گفت بخوره و آنتی بیوتیک آزیترومایسین

من سرماخوردگی کوریزان نارنجی رنگه میدم

دیفن هیدرامین برای گلوش بده. کوریزان سرماخوردگی هم برای دماغش

شیر گرم برای گلوش..توش عسل هم حل کن یکم..دم کرده‌ی آویشن..سوپ..فرنی هم عالیه برای گلوش

سوال های مرتبط

مامان 💋لیان❤ مامان 💋لیان❤ ۴ سالگی