دوستان جواب بدید
اسهال خونی ازچیه
تاببرمش دکتر

۵ پاسخ

سربت مترونیدازول بگیر

عفونته . من بردم دکتر شربت سفکسیم و مترونیدازول براش نوشت

انگل شینگلا، ازیه چیزالوده، تبش ممکنه بالا بره، تبش باید کنترل کنی، بروفن بدین. شربت مترونیدازول یا سفیکسیم. باید تازه روز خوب بشه

از عفونت عزیزم باید ببری دکتر

ممکنه از عفونت یا التهاب یا حساسیت باشه ولی بازم زودتر ببر دکتر

سوال های مرتبط

مامان محمدرضا مامان محمدرضا ۴ سالگی
مامان حسین کوچولو مامان حسین کوچولو ۴ سالگی