سربت مترونیدازول بگیر
عفونته . من بردم دکتر شربت سفکسیم و مترونیدازول براش نوشت
انگل شینگلا، ازیه چیزالوده، تبش ممکنه بالا بره، تبش باید کنترل کنی، بروفن بدین. شربت مترونیدازول یا سفیکسیم. باید تازه روز خوب بشه
از عفونت عزیزم باید ببری دکتر
ممکنه از عفونت یا التهاب یا حساسیت باشه ولی بازم زودتر ببر دکتر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.