۹ پاسخ

به نظرت ۱۰۰ گرم خیلی مهمه؟
ممکنه شیر خودتو نگیره میدونی چقدر خوبه که داره شیر خودت میخوره منم همین اشتباه کردم۲۵ روز جفتش خورد و دیگه سینم نگرفت و‌الان وزن دخترم خوبه ولی شیر خودم نمیخوره
این تجربه من بود بازم هرجور راحتی گلم

بچه من نان و گیگوز نخورد ولی ببلاک خورد خوب بود
البته من برا رقیق کردن غذاش استفاده میکردم

منم دختر ۲۶۰۰ بدنیا اومد از همون اول ببلاک میدم
وزنگیریش هم خوبه

سلام منم دقیقن مثل شما بودم شیرم قوت نداشت.بهش شیرخشک ببلاک دادم ولی به زور میخورد الان عوض کردم‌ نان میدم نانوبهترمیخوره

سلام میتونی چیزای مقوی بخوری شیرتو چرب وزیاد کنی مثلا کله پاچه تخم مرغ ابپز

شما هر شیر خشکی به عنوان‌کمکی بدی اینو‌در‌نظر‌داشته باش بعد یه مدت سینه ی خودتو‌امکان داره پس بزنه و فقط شیر خشک بخوره
من باشم ریسک نمیکنم شیر‌خودتو بزار بخوره

نان بهتره گلم برای کمکی

من کمکی گیگوز میدم
سبکه دکتر گفت

تاالان فقط شیرخودتومیدادی؟

سوال های مرتبط