۴ پاسخ

من خیلی کم کم شیر رو قطع کردم
شرایطمم دقیقا مثل شما بود
اولم شیر روز رو بعد شب
بجاش شیر پاستوریزه دادم و خوراکی که فراموش کنه

الان که زوده اما اگه میخوای عطاری یه چی داره میمالی به پستونک یا سینه خودت بچه مک میزنه تلخه شدید و دیگه لب به سینه یا پستونک یا شیشه نمیزنه اسمش دقیق یادم نیس

گناه داره تا دو سالگی بش شیر بده خیلی مفیده

این منم 🥲کامنتمو بی زحمت لایک کن بعد بیام ببینم

سوال های مرتبط