من خیلی کم کم شیر رو قطع کردم
شرایطمم دقیقا مثل شما بود
اولم شیر روز رو بعد شب
بجاش شیر پاستوریزه دادم و خوراکی که فراموش کنه
الان که زوده اما اگه میخوای عطاری یه چی داره میمالی به پستونک یا سینه خودت بچه مک میزنه تلخه شدید و دیگه لب به سینه یا پستونک یا شیشه نمیزنه اسمش دقیق یادم نیس
گناه داره تا دو سالگی بش شیر بده خیلی مفیده
این منم 🥲کامنتمو بی زحمت لایک کن بعد بیام ببینم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.