۱۰ پاسخ

والا ب ما نمیدن خاک تو سرشون کنن

پس چرا برای من طرح یسنا نریختن؟؟

تازه ریختن فقط واسه سوءتغذیه هستش

خاک بر سرشون 200 هم کم‌کردن از کالابرگ

چطوره ب دهک ۴ ۵۰۰ میدن ب دوتا بچه ب دهنک ۶.۷ ۸۰۰؟؟

برا بچه من که هر بار ۵۰۰واریز شد دهک۴ایم

نفری ۱ تومن بود دفعه قبلی چرا کردنش ۸۰۰🤕

یسنا همون؟ ابان برای ۴ چقد واریز شده؟

کودک داری سوء تغذیه میدن

فقط دهک 6 و 7؟
یابفیه هم آره؟

سوال های مرتبط