والا ب ما نمیدن خاک تو سرشون کنن
پس چرا برای من طرح یسنا نریختن؟؟
تازه ریختن فقط واسه سوءتغذیه هستش
خاک بر سرشون 200 هم کمکردن از کالابرگ
چطوره ب دهک ۴ ۵۰۰ میدن ب دوتا بچه ب دهنک ۶.۷ ۸۰۰؟؟
برا بچه من که هر بار ۵۰۰واریز شد دهک۴ایم
نفری ۱ تومن بود دفعه قبلی چرا کردنش ۸۰۰🤕
یسنا همون؟ ابان برای ۴ چقد واریز شده؟
کودک داری سوء تغذیه میدن
فقط دهک 6 و 7؟
یابفیه هم آره؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.