هر ۶ساعت نصف قرص استا۵۰۰بده ،شیاف یکی یا دوبار ،بروفن ممنوع شد باعث خونریزی معده میشه
دکتر به من گفت ۱۲۵ اگه میزنی باید دوتا استفاده کنی
یا دیکلوفناک ۵۰ در صورتی که تب بالاست و پایین نمیاد
استامینوفن ۳۲۵ یکم از پایینش بزن استفاده کن براش بعد اگ پایین نیومد دوباره پروفن بده زود میاره پایین دیکلوفناک نزن جون متخصص اطفال ب من گف خوب نیس مگ دیگ خیلی اوضاع بد باشه
استامینوفن هر ۴ ساعت
استامینوفن .
ولی من بعضی موقع ها دیکلوفناک ۵۰ هم استفاده کردم.از ترسم اخه زود میاد پایین
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.