منم تازه دو روزه زدم اینارو رعایت کردم خداروشکر بچه اذیت نشد زیاد بعدشم اصلا بدن بچه رو آب نزن حداقل دو روز
صبح زدم تا شب بیقرار بود بعدش دیگه تا صبح هم خوب خوابید
بستگی به بچه داره
دیدی خیلی بی قراری میکنه موقع غروب یا شب باز استامینوفن بده، اگه تب داشت میتونی هر ۶ ساعت بدی ولی با دماسنج چک کن
نه خداروشکر بعدش آوردی خونه سریع کمپرس یخ بزار حتما یک ساعت قبل واکسن هم قطره خوراکی استامینوفن بده
اونجا بهتون میگن بردین خونه حوله ی سرد ولی آوردی اول کمپرس یخ بزار بعد حوله رو بزار تو یخچال هر چندساعت بزار روپاش
اره شب اولی خیلی سخت شد ولی خو بدن بچه ها باهم فرق میکنه رو بعضیا تاثیر نمیزاره
اره دیروز ک زدم خیلی گریه کرد
همون موقع ک واکسن زدن خیلی گریه کرد اومدیم خونه خداروشکر بیقراری نکرد
آره خیلی گریه کرد یک روز کامل پاهاش ورم کردن
نه خیلی
اره پسر منم خیلی گریه کرد مخصوصا پاهاشو تکون دادنی بچم هلاک میشد
ولی ۴ماهگی عالی بود فقط یکم تب کرد فورن اوردمش پایین ولی بیقراری اصلا نداشت
اره خیلییی.دخترم پاشو تکون میداد هلاک میشد از گریه دیگ پاهاش بستیم ..تبم کرد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.