سلام عزیزم انشالله سلامتی .استامینفون بخوره آروم میشه.بچه من قطره استامینفون رو اقلا نمیخورد و بالا میاورد.دکترش گفت نصف شیاف ۱۲۵ رو بزار.ی دونه گذاشتم درد و تب و همه چی خوب شد.
اول کمپرس اب سرد بزار از روز بعد اب گرم بزار
بهش استامینوفن پاراکید بده.
بچممم استامینفونشو بهش بده یکم بخابه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.