سلام بچم واکسن دوماهگی زد خیلی گریه کرد

۳ پاسخ

سلام عزیزم انشالله سلامتی .استامینفون بخوره آروم میشه.بچه من قطره استامینفون رو اقلا نمیخورد و بالا میاورد.دکترش گفت نصف شیاف ۱۲۵ رو بزار.ی دونه گذاشتم درد و تب و همه چی خوب شد.

اول کمپرس اب سرد بزار از روز بعد اب گرم بزار
بهش استامینوفن پاراکید بده.

بچممم استامینفونشو بهش بده یکم بخابه

سوال های مرتبط

مامان فندق مَـن.. مامان فندق مَـن.. ۱۶ ماهگی