۱ پاسخ

وای خیلی بد بود واسه دختر منم سخت گذشت بچم خیلی اذیت شد و گریه کرد😩😩
من که دیگه واسه واکسنای بعدیش استرس گرفتم😫😫
کاش همه واکسنا خوراکی بود

سوال های مرتبط

مامان فندق مَـن.. مامان فندق مَـن.. ۱۶ ماهگی
مامان علیرضاومحمدطاها مامان علیرضاومحمدطاها ۸ ماهگی