پاهاشو شل قنداق کن که تکون نده اذیت شه
زیر شکم وزیر بغل وکشاله ران رو برا چک کردن تب نگاه کن چون گاهی تب تو بدنه وپیشونی وپا خوبه
من خدارو شکر تب نکرد بچم فقط بدنش گرم میشد دست و پا و صورتشو میشستم ولی جای واکسن خیلییی اذیت کرد دیروز زدیم الان خوبه دیگه
از منم موقع واکسن گریه کرد . چندساعت بعدش پاش ورم کرد و درد داشت جیغ میزد از درد .بعدش فقط ناله میکرد و نق میزد
پتو ننداز این واکسن با تب همراهه ، تبشو چک کن مدام بالا نره
چند روزگی واکسنو زدین دختر منم ۲ماهشه کی ببرم بزنن
سعی کن خنک نگهش داری که تب نکنه
اگه که دمای خونه خوبه روش پتو نگیر
نه یکم غرغرو میشه چون هم جای واکسن درد میکنه هم به هر حال واکسنا توی بدنش به کارایی میکنن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.