۴ پاسخ

قنداقش کن

پسر من دیروز خیلی اذیت کرد گریه میکرد نق میزد بغلش میکردم خیلی آروم ولی پاش درد میکرد باز جیغ میزد اصلا نخوابید دیشب تب کرد ولی امروز خداروشکر بهتره و راحت گذشت

هر ۴ ساعت پاراکید میدی بهش؟کمپرس سرد گذاشتی براش؟

وای چقدر بد ماهم کم کم داریم به این چالش نزدیک میشیم و من خیلی استرسشو دارم🤦🏼‍♀️

سوال های مرتبط

مامان علیرضاومحمدطاها مامان علیرضاومحمدطاها ۸ ماهگی
مامان آقا مَهدی گل💚✨ مامان آقا مَهدی گل💚✨ ۸ ماهگی