آتش بسی ک چندماه بعد دوباره جنگ جنگ و تهدید چه فایده یه سره بشه زود یا بمیریم یا راحت شیم دیگ
کاشکی ادامه داشته باشه بمیریم ولی زجر و گرونی بعدشو نبینیم والا
عزیزم چه فایده
اتش بس بشه باز همو تهدید کنن تحریم کنن یبار برا همیشه باید جنگ کنیم و تمام
اتش بس به معنی تجدید قوا دشمن و باردگیر با قدرت حمله کردن به کشورمون و نابودی بیشتر ،
ان شاالله کشورمون پیروز بشه اسرائیل ریشه کن بشه کل مردم جهان راحت بشن. الهی آمین
عزیزم وقتی بهشون اعتباری نیست چ اتش بسی
وای اینی ک میخنده رو دوس دارم جرش بدم فقط چقد طرف مریضه آخه به گور بابات میخندی
ای خدا کاش تموم شه دیشب اصفهان غوغا بود وای ک چقدررر خونه لرزید و صدا داد
هر چی میشه ب نفع مردم عادی بشه خفه داریم میشیم از گرونی و تورمو بیکاری
آتش بس نه
انشالله صلح بشه😥🤲
ایشالا بزودی آتش بس کنن
امیدوارم هر چی زودتر اوضاع برا مردم بهتر شه....
🥺🥺
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.