کِی بشه بیایم بگیم آتش بس شده🥲🥲🥲؟؟؟
#فرزندپروری

۱۲ پاسخ

آتش بسی ک چندماه بعد دوباره جنگ جنگ و تهدید چه فایده یه سره بشه زود یا بمیریم یا راحت شیم دیگ

کاشکی ادامه داشته باشه بمیریم ولی زجر و گرونی بعدشو نبینیم والا

عزیزم چه فایده
اتش بس بشه باز همو تهدید کنن تحریم کنن یبار برا همیشه باید جنگ کنیم و تمام

اتش بس به معنی تجدید قوا دشمن و باردگیر با قدرت حمله کردن به کشورمون و نابودی بیشتر ،
ان شاالله کشورمون پیروز بشه اسرائیل ریشه کن بشه کل مردم جهان راحت بشن. الهی آمین

عزیزم وقتی بهشون اعتباری نیست چ اتش بسی

وای اینی ک میخنده رو دوس دارم جرش بدم فقط چقد طرف مریضه آخه به گور بابات میخندی

ای خدا کاش تموم شه دیشب اصفهان غوغا بود وای ک چقدررر خونه لرزید و صدا داد

هر چی میشه ب نفع مردم عادی بشه خفه داریم میشیم از گرونی و تورمو بیکاری

آتش بس نه
انشالله صلح بشه😥🤲

ایشالا بزودی آتش بس کنن

امیدوارم هر چی زودتر اوضاع برا مردم بهتر شه....

🥺🥺

سوال های مرتبط