۶ پاسخ

من تصمیم گرفتم بعد از جن..گ اگ چیزی تغییر نکرد و با کوچیک ترین اتفاق نتو قطع کردن برم یاد بگیرم چطور کانفیگ بسازم برای خودم😂😂

۲۰۰ تومن پولمو خوردن🤣🤣🤣

الان اینستا به درد نمیخوره وقتی کسی آنلاین نیست

خوب بدن اخه به چه دردی میخوره وقتی هیشگی اینستا نیس

بدرد نمیخوره ک بخریمم کجا رو میخواییم ببینیم

توی این شرایط برای چه کاری لازم داری؟

سوال های مرتبط