۷ پاسخ

مامان مهوا عزیزم
من ناراحت میشم هم برای دوستانی که تو شرایط خاص فعلی حالا دغدغه زایمانم دارن
هم برای خودم نگران شدم که راهش چیه ادم بدونه کاری کنه زودتر
که حالا توضیح دادید یادم اومد ماما به منم گفته بود استرس خیلی بده عضلات رحم منقبض میشه و همه تو این شرایط استرسو دارن خب
منم دیده بودم طرف میگفت با ماما آبادی کلاس داشته یا فلان کارا رو کرده نشده
برام دغدغه شده بود
الان میبینم به قول شما شرایطم هست
تا خدا برای آدم چی بخواد، یوقت تلاش میکنی نمیشه باید صبوری کنی
یوقت یکی بود کلی تلاش کرده بود فقط بشینه سزارین شه بچش چرخیده بود بردنش طبیعی 😂🤦🏻‍♀️
همینه تلاشو خواست ما بخشی از ماجراست
منم دعا میکنم به حق این شب عزیز شما زودتر و به راحتی فارغ بشید❤

افاسمان یعنی چی؟

لعنتی خیلی درد داره من که خیلی اذیت شدم جرعت نمیکنم باز برم بیمارستان موندم چکار کنم🥴

معاینه لگنی چطوری انجام میشه ؟؟ من هفته ی دیگه میخام برم پیش دکترم انجام بده

درد داشت معاینه لگن چقدر طول کشید

درد داشت معاینه ؟
با دوتا انگشت معاینه میکنه یان؟؟

انشاالله، کلا معاینه تحریکی نجام نداده بودی؟

سوال های مرتبط

مامان 🌸پناه   🎀🦋 مامان 🌸پناه 🎀🦋 روزهای ابتدایی تولد
مامان کیارش🩵 مامان کیارش🩵 روزهای ابتدایی تولد