۹ پاسخ

کاش زود تر ختنه میکردی اون
وقت زود تر خوب میشد پسرم بعد ۴۰روزگی ختنه کردیم دو روز خوب شد

چرا یک ماه داشت نبردی پسر من که از اول گریه کرد تا کارش تموم شد خیلی درد کشید

ديروز ما برديم منم براي خودم كابوس كرده بودم ولي سخت نيست موقع ختنه يكم سخته بعدش جيش اول و دوم سخته كه خيلي گريه ميكنه بعدش راحته اصلا گريه نميكنه حتي نگران خوابشم بودم كه راحت خوابيد و اذيت نشد

من تو دوماهکب ختنه کردم خبای راضی بودم اضلا درذ نداشت حتی از واکسن راحت تر بود

واس پسر منکع خیلی اذیت نکرد

کاش زودتر میبردیش اصلانم ترس نداره من‌به روش حلقه انجام دادیم اصلام گریه نکرد البته دکترش خوب بود

زود تر ببرش عزیزم هرچی دیر تر بشه بد تره بیشتر اذیت می‌کنه

میخوای چه روشی رو انتخاب کنی برا ختنه

اصلا نگران نباش منم حال شما رو داشتم ولی سختیش ۲ روزه اوله

سوال های مرتبط